کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317530 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نصب BTS نزدیک مدارس و بیمارستان‌ها ممنوع

رئیس شورای شهر تهران با اعلام احتمال ایجاد کمیسیون سلامت در شورای آینده شهر تهران گفت: نصب آنتن‌های تلفن همراه را با ایجاد یک شرکت در سطح شهر تهران هدفمند کردیم و گفتیم نزدیک مدارس و بیمارستان‌ها دکل نصب نشود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارس، محمد‌مهدی چمران پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در خبرگزاری فارس برگزار شد در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر تشکیل کمیسیون سلامت در شورای شهر تهران گفت: تاکنون برنامه‌های سلامت در قالب کمیته‌ای در شورای شهر پیگیری می‌شده و ممکن است در این دوره شورا با توجه به افزایش تعداد اعضاء تأکید بیشتری در حوزه سلامت داشته و کمیسیون سلامت تشکیل شود.
وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر وجود انبوه دکل‌های مخابراتی و پست‌های فشار قوی برق در مناطق مسکونی تهران و پیگیری‌های شورای شهر گفت: این موضوع در شورای شهر مطرح شده و آن را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع دادیم و جلساتی هم در آنجا برگزار شد.
چمران ادامه داد: اینکه می‌گویند امواج مغناطیسی روی سلامت افراد از جمله ایجاد سرطان نقش دارد از سوی دانشمندان ثابت نشده و سازمان امواج و انرژی هسته‌ای پاسخگوی علمی این مسئله است.
رئیس شورای شهر تهران یکی از دلایل استقرار دکل‌های مخابراتی تلفن همراه در منازل مسکونی را استقبال خود شهروندان عنوان کرد و گفت: به دلیل پول خوبی که شرکت‌های تلفن همراه برای اجاره مکان نصب دکل‌های تلفن همراه به خانواده‌ها می‌دهند، خود مردم به شدت به دنبال نصب دکل‌های موبایل در منازل خود هستند.
به گفته چمران شورای شهر در دور سوم خود دو مصوبه برای قانونمند کردن نصب دکل‌های تلفن همراه داشته که در پی آن با مشارکت شهرداری و اپراتورهای تلفن همراه دکل‌ها به صورت هدفمند باید نصب شوند.
رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: اما با تمام این تفاسیر برای اینکه خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید تاکید کردیم که نزدیک مدارس و بیمارستان‌ها دکل موبایل نصب نشود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15232 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/03/20 تعداد مشاهده: 2338
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آرش 1392/03/20 15:20
متاسفانه در وسط حیاط کتابخانه ی عمومی محله ما نیز اقدام ب نصب دکل مخابراطی کرده اند ک امید وارم اثر سویی برای دانش آموزان و دانشجویان نداشته باشد.
elham 1392/03/20 13:59
واقعا چه دلسوز . اگه یه کابل فیبر نوری درب هر خونه ای بدن، مسلم بدونن ک همه موبایل رو میزارن کنار . البته اینکار مستلزم اینه ک پولی ب عرب ها داده نشه ک خوب نمیشه که .!!!!!!!!!!!!!!
opera 1392/03/20 11:59
متاسفانه مخابرات در این زمینه عملکرد خوبی ندارد و به خاطر پول هر کاری می کند.

برای نمونه در شهر تبریز BTS درست در داخل حیاط دبیرستان امام حسین (ع) نصب شده است.

آموزش و پرورش اعتراض نکرده که هیچ به خاطر پولی که مخابرات پرداخت می کند متشکر هم می باشد.

امیدواریم روزی برسد که مسولان ، با احساس مسولیت فعالیت کنند.


lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung